Data publikacji: 2014-07-28

Opony bieżnikowane TreadMax

Goodyear wprowadza nowe pozycje do oferty opon bieżnikowanych na gorąco TreadMax. Są to wersje bieżnikowane opon KMAX oraz nowe rozmiary opony FUELMAX.

Nowe opony bieżnikowane TreadMax

Nowościami są bieżnikowana na gorąco opona TreadMax KMAX D na oś napędową w rozmiarze 295/80R22.5 oraz TreadMax KMAX T dla naczep w rozmiarze 385/55R22.5. W linii efektywnych paliwowo opon do oferty wprowadzono oponę TreadMax FUELMAX D na oś napędową w rozmiarze 295/80R22.5 oraz oponę do naczep TreadMax FUELMAX T w rozmiarach 385/65R22.5 i 435/50R19.5.

Pełen asortyment bieżnikowanych opon TreadMax KMAX i FUELMAX obejmuje teraz dziesięć rozmiarów (nowe rozmiary zaznaczone są pogrubioną czcionką): TreadMax KMAX D w rozmiarach 315/80R22.5, 315/70R22.5, 295/80R22.5, TreadMax T w rozmiarach 385/55R22.5 i 385/65R22.5, TreadMax FUELMAX D w rozmiarach 315/80R22.5, 315/70R22.5 i 295/80R22.5 oraz TreadMax FUELMAX T w rozmiarach 385/55R22.5, 385/65R22.5 i 435/50R19.5. 

Do produkcji opon bieżnikowanych na gorąco TreadMax Goodyear wykorzystuje te same wzory bieżnika i materiały, jakie stosuje przy produkcji opon nowych. W procesie bieżnikowania wykorzystywane są wyłącznie karkasy najnowszej generacji z serii KMAX i FUELMAX oraz Goodyear LH II i RH II. Osiągi opon bieżnikowanych są zbliżone do parametrów nowego ogumienia. Można też bieżnikować zużyte opony LH II i RH II jako TreadMax KMAX i TreadMax FUELMAX, a tym samym obniżać opór toczenia i zwiększać przebiegi.

Przeczytaj także:

CMR - międzynarodowy list przewozowy, konwencja, dane, kto wystawia?

Unia Europejska chce podnieść DMC na kategorię B do 4250 kg...

Jak i gdzie zmierzyć bieżnik opony, miernik głębokości, prawidłowe zużycie...

Kto odpowiada za przeładowany samochód ciężarowy, przewoźnik czy kierowca?

Ford Truck z rekordowymi wzrostami sprzedaży w 2022 roku!