Data publikacji: 2014-07-03

Goodyear udoskonala eCasing

Goodyear wprowadza nową wersję eCasingu - aplikacji on-line służącej do rejestracji karkasów i wniosków o ichregenerację. System jest stosowany w zarządzaniu bieżnikowaniem opon przez floty i dilerów opon w 13 krajach Unii Europejskiej, między innymi w Polsce.  

Goodyear udoskonala eCasing

System eCasing obsługuje wszystkie rozwiązania Goodyeara z zakresu bieżnikowania, takie jak własne karkasyklienta, ich wymianę i odkup, a na niektórych rynkach także bank osnów. Rozwiązania te dają operatorom flot i dilerom wybór spośród wszystkich opcji, tj. odsprzedania karkasów nadających się jeszcze do bieżnikowania Goodyearowi, bieżnikowania na własnych karkasach klienta lub wymiany na opony bieżnikowane.

Nowa wersja eCasingu będzie oferować te rozwiązania z tym, że w ramach aplikacji stanowiącej integralną część nowej platformy Goodyear eBusiness B2B. Dzięki zmianom, platforma stanie się łatwiejsza w obsłudze i będzie oferować klientom więcej informacji, możliwość dokładniejszego śledzenia statusu zamówień, a także częściej aktualizowana niż poprzedni system.

W nowej wersji aplikacji eCasing klienci otrzymają możliwość wyboru on-line pożądanego wzoru bieżnika, ponieważ system zawiera pełną bibliotekę wzorów. Funkcja ta pozwoli operatorom flot dobierać rzeźbę bieżnika do poszczególnych zastosowań. Ponadto nowa platforma eCasing będzie oferować wskazówkiodnośnie bieżnikowania oraz możliwość pełnego śledzenia przepływów karkasów wśród klientów w ramach programu wymiany osnów. Ponadto funkcja „Panelu Klienta” udostępnia wszelką dokumentację istotną dla klienta, w tym dokumenty zwrotu karkasów, certyfikaty utylizacji, zamówienia i faktury.

Rozwój nowej wersji eCasingu jest pierwszym z szeregu usprawnień biznesowych wprowadzanych w 2014 rokudo oferty Goodyeara. W tym roku firma planuje również udoskonalenie programu zarządzania flotą FleetOnlineSolutions (FOS), a nowy system eCasing zostanie zintegrowany z najnowszą generacją FOS.