Data publikacji: 2014-03-02

Iveco wybiera opony Goodyera

Dla każdego producenta podzespołów dostawy na tzw. pierwszy montaż są bardzo intratne. Goodyear poinformował, że Iveco w modelu Stralis będzie montowało opony KMAX i FUELMAX.     

Iveco wybiera opony Goodyera

„Bardzo cieszymy się z wyboru opon Goodyear KMAX i FUELMAX do montażu w pojazdach ciężarowych gamy Stralis. W okresie wprowadzania nowych opon na rynek Iveco współpracowało z nami nad prezentacją ekonomicznych zalet stosowania opon KMAX i FUELMAX w ich pojazdach ciężarowych. Wyniki były imponujące i podkreślały zalety stosowania opon o doskonałych parametrach” – powiedział Peter Platje, dyrektor Goodyear Dunlop ds. sprzedaży opon do pojazdów ciężarowych na pierwsze wyposażenie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Nowe opony Goodyera już opisywaliśmy. Przypomnijmy, że KMAX to opony projektowane pod kątem jak najdłuższych przebiegów na drogach. W skład tej linii wchodzą opony na oś sterującą KMAX S, opony na oś napędową KMAX D oraz opony na oś wleczoną KMAX T. Opony KMAX D nadają się również do całorocznej jazdy, ponieważ spełniają wymogi stawiane oponom zimowym. Posiadają nie tylko znak M+S, ale także „symbol alpejski” – trzy szczyty górskie i płatek śniegu, informujący o tym, że opona sprawdza się w trudnych warunkach zimowych. FUELMAX to gama opon wydajnych paliwowo, co zawdzięcza obniżonemu oporowi toczenia. Linia FUELMAX obejmuje oponę na oś sterującą FUELMAX S, oponę na oś napędową FUELMAX D oraz oponę na oś wleczoną FUELMAX T. Niski opór toczenia to najważniejszy parametr tych opon. Opony FUELMAX D również spełniają wymogi oznaczeń M+S i 3PMSF, dzięki czemu są oponami wielosezonowymi.

Zachwalane przez Goodyera opony FUELMAX uzyskały w zakresie wydajności paliwowej oceny B lub C, w zależności od rozmiaru. Opony KMAX I FUELMAX nie są ciche. Poziom emitowanego hałasu wynosi 71 - 72 dB.