Data publikacji: 2015-04-16
Nowe opony Continentala
Całkowicie
nowa konstrukcja opon została opracowana specjalnie do użytku na drogach
regionalnych i autostradach. W 2014 r. na rynku pojawiła się opona na oś
kierowaną Conti Hybrid HS3. Teraz tę generację opon uzupełniają opona na oś
napędową Conti Hybrid HD3 oraz opona naczepowa Conti Hybrid HT3 w rozmiarze
22.5".
Nowa opona
na oś napędową Conti Hybrid HD3 oferuje 20% wydłużenie okresu eksploatacji w
stosunku do modelu poprzedniej generacji. Poprawa wynika z zastosowania nowego wzoru bloków, zawierającego zintegrowane lamele w
układzie 3D. Lamele sięgające niemal dwóch trzecich łącznej głębokości bieżnika
zapewniają lepszą stabilność bloków. Bloki bieżnika posiadają wgryzające się
krawędzie, które zapewniają szczególnie dobrą trakcję przez cały okres
eksploatacji opony, także podczas przyspieszania i hamowania na mokrej
nawierzchni. Polimerowa mieszanka gumowa wykorzystana w bieżniku została
opracowana pod kątem wydłużenia okresu eksploatacji, a udoskonalona mieszanka
użyta w ścianach bocznych poprawia wydajność paliwową opony. Opona Conti Hybrid
HD3 posiada homologację M+S i symbol 3PMSF (trzech szczytów górskich i płatka
śniegu).
Mieszanka
gumowa modelu HT3 została opracowana, aby oferować operatorom flot duże
oszczędności. Jej użycie wydłuża okres eksploatacji opony o 8%. Ponadto nowa
mieszanka poprawia przyczepność opony, która otrzymała ocenę „B” na etykiecie
UE za zachowanie na mokrej nawierzchni. Także w kategorii wydajności paliwowej oponie Conti
Hybrid HT3 przyznano ocenę „B" na etykiecie UE. Tak, jak pozostałe opony z
linii Hybrid, model HT3 posiada homologację M+S i symbol 3PMSF (trzech szczytów
górskich i płatka śniegu).
Linia opon
Conti Hybrid jest także dostosowana do bieżnikowania.