Data publikacji: 2014-04-28

Kolejna premiera opon Continentala

Na targach CV Show w Wielkiej Brytanii Continental pokaże nową gamę opon Conti Hybrid do pojazdów wykorzystywanych w transporcie regionalnym i dystrybucji. Opony Conti Hybrid zostaną wprowadzone na rynek polski na początku drugiej połowy 2014 roku.   

Kolejna premiera opon Continentala

Na targach CV Show w Birmingham w Wielkiej Brytanii, które odbędą się w dniach 29 kwietnia – 1 maja, Continental zaprezentuje nowo opracowaną serię opon Conti Hybrid. Rodzina opon w rozmiarach 17.5, 19.5 oraz 22.5 cala została opracowana w odpowiedzi na zróżnicowanie potrzeb w segmencie przewozów regionalnych. Oferta ma zaspokoić zapotrzebowanie firm dystrybucyjnych o zasięgu regionalnym na ogumienie o wydłużonym czasie eksploatacji pozwalające jednocześnie na istotne obniżenie zużycia paliwa.

Opony Conti Hybrid LS3 w rozmiarze 17.5 cala na oś kierowaną i Conti Hybrid LD3 na oś napędzaną zostały opracowane specjalnie pod kątem potrzeb firm zajmujących się dystrybucją miejską i regionalną. Można je stosować w mniejszych pojazdach ciężarowych, o dopuszczalnej masie całkowitej 12 ton. Natomiast opony Conti Hybrid HS3 i Conti Hybrid HD3 na obręcze o średnicy 19.5 cala można montować w pojazdach o DMC powyżej 12 ton. W gamie znajdują się również opony Conti Hybrid HT3 w rozmiarze 19.5 cala przeznaczone do przyczep i naczep. Opony Conti Hybrid HS3 na obręcze o średnicy 22.5 cala i na oś napędzaną stanowią przełomową propozycję dla dystrybucyjnego transportu ciężkiego o wyższej masie własnej. Sprawdzają się one także w eksploatacji pojazdów z często zmieniającym się obciążeniem, czyli w warunkach typowych dla przewozów regionalnych.

Na targach Continental zaprezentuje także pokazaną na początku tego roku rodzinę opon Conti EcoPlus, którą już przedstawialiśmy. Przypomnijmy, że wraz z wprowadzeniem tych opon zmieniono nazewnictwo. Obejmuje ono nazwę odpowiadającą gamie opon – a więc Conti EcoPlus i Conti Hybrid dla opon do pojazdów ciężarowych oraz Conti Coach, Conti CityPlus i Conti Urban dla opon autobusowych. Następny człon to litera H lub L wskazująca na przeznaczenie do ciężkich lub lekkich pojazdów użytkowych. Kolejna litera to identyfikator osi: S dla osi kierowanej, D dla osi napędzanej, T dla opon do przyczep i naczep lub A dla opon, które mogą być montowane na dowolnej osi. Ostatni człon to cyfra 3, oznaczająca trzecią generację opon.