Data publikacji: 2020-02-06

Śródziemnomorska przygoda dla klientów z rynku autobusowego

Z dniem 1 lutego wystartował nowy konkurs dla wybranych klientów, kupujących produkty z rynku autobusowego. Jego triumfatorzy wygrają zaproszenie na niezwykłą śródziemnomorską przygodę, która zostanie zrealizowana w październiku 2020 roku.

Śródziemnomorska przygoda_autobus.jpg

Akcja wystartowała 1 lutego i zakończy się z ostatnim dniem wakacji, tj. 31 sierpnia 2020 roku. Mogą wziąć w niej udział wszyscy klienci przypisani do przedstawiciela handlowego Inter Cars z grupy autobusowej. Każdy z nich ma wyznaczony indywidualny próg, wyliczony na podstawie zakupów z analogicznego okresu z roku poprzedniego. Warunkiem udziału w akcji jest realizacja minimalnego progu zakupowego wynoszącego 5000 zł netto. Zakupy klientów rozliczane są narastająco w obrębie okresu konkursu.

Asortymentem promocyjnym objęte są produkty oferowane w sieci sprzedaży Inter Cars z wyłączeniem:

  • rdzeni regeneracyjnych,
  • programów komputerowych,
  • materiałów reklamowych i usług,
  • motocykli, skuterów, części i akcesoriów motocyklowych,
  • towarów wyprzedażowych,
  • rynku koło osobowy (KL).



Klienci biorący udział w akcji rywalizują w dwóch rankingach: wzrostowym i wolumenowym. W pierwszej grupie nagrodzonych zostanie czternastu laureatów, wyłonionych na podstawie wzrostu sprzedaży powyżej progu. W drugiej nagrodzonych zostanie dziesięciu uczestników, wyłonionych na podstawie wartości zakupów netto asortymentu konkursowego. Wszyscy laureaci w ramach nagrody otrzymają od organizatora jednoosobowe zaproszenie na wyjazd „Śródziemnomorska przygoda”, który odbędzie się w październiku 2020 roku.

Szczegóły oraz regulamin promocji dostępne są w Katalogu Online.