Data publikacji: 2024-04-26

Klimatyzator oszczędzający środowisko, pieniądze i ułatwiający życie kierowcy…

Praca kierowcy jest narażona na dyskomfort, spowodowany dużą różnicą temperatur uzależnioną od pory, miejsca i czasu, w którym aktualnie się znajduje. Wprawdzie znakomita większość floty samochodowej w wyposażeniu standardowym posiada klimatyzację, ale działa ona tylko w czasie pracy silnika.

Viesa
Jeśli przebywamy w strefie umiarkowanej jesienią lub wiosną, prawdopodobnie fabryczne urządzenie wystarczy. Przysłowiowe schody zaczynają się, kiedy przychodzą upały, a kierowca akurat ma przerwę lub nocleg w samo południe, na nasłonecznionym parkingu. Uruchomienie i ciągła praca silnika nie tylko będzie generować podwyższone zużycie paliwa i koszty, ale zakłóci spokój innym kierowcom, a także będzie przyczyną hałasu i zwiększonej, niepotrzebnej emisji CO2 do atmosfery. Rozwiązaniem tego problemu są klimatyzatory postojowe VIESA Kompressor III…

Niewielka masa, niskie zużycie energii, cicha i niemal bezwibracyjna praca przy wyjątkowym komforcie akustycznym to najważniejsze cechy klimatyzatorów postojowych VIESA.

VIESA dla komfortu


VIESA Kompressor III został zaprojektowany w jednym celu: zapewnienia największego komfortu kierowcy podczas odpoczynku. Jego użycie będzie skutkowało lepszą koncentracją, komfortem kierowcy, a w konsekwencji zminimalizowanym ryzykiem poważnego wypadku. Urządzenie zapewnia stałą temperaturę wewnątrz kabiny, pracując cicho i bezinwazyjnie, w czasie odpoczynku czy pauzy, ale także w czasie jazdy.

Wzrastająca popularność urządzenia związana jest z coraz większą świadomością przewoźników, troską o pracowników oraz ciągłym wysiłkiem mającym na celu zachęcić kierowców do wybrania konkretnej oferty pracy. Komfort i warunki wykonywania zawodu w dobie niedoboru blisko 60 000 wakatów kierowców w samej Polsce mają niebagatelne zdarzenie.

Dlaczego warto wybrać VIESA Kompressor III?


To klimatyzator pozwalający na wymierne korzyści. Jakie?

·        Oszczędność paliwa – nie trzeba uruchamiać silnika w czasie postoju.

·        Skrócony czas przejazdu – instalacja urządzenia nie wymaga wielogodzinnych postojów w serwisie.

·        Dłuższa żywotność baterii pojazdu – obciążenie akumulatorów podczas kilkukrotnego rozruchu przy uruchamianiu fabrycznych klimatyzatorów, przyspiesza zużycie źródła prądu.

W trakcie projektowania urządzenia mnóstwo energii poświęcono obudowie. Odpowiednio zaprojektowana, lekka i wytrzymała obudowa zapewnia doskonałą izolację termiczną i akustyczną. Dzięki najnowszym rozwiązaniom masa względem poprzedniej wersji klimatyzatorów spadła o 40 %, nie przekraczając 14 kg. Przy okazji poprawiono aerodynamikę, co ma wpływ na hałas w czasie jazdy. Osłona wewnętrzna jest zlicowana z dachem kabiny, dlatego poruszanie się kierowcy w kabinie wyposażonej w klimatyzator postojowy w żaden sposób nie zostaje zakłócone.

W trosce o trwałość urządzenia klimatyzatory VIESA Kompresor III posiadają następujące zabezpieczenia:

·        przed odwróceniem polaryzacji;

·        zapobiegające rozładowaniu się akumulatorów;

·        przed zbyt niską ilością czynnika;

·        zapobiegające zamarzaniu parownika;

·        zapobiegające skokom ciśnienia.

Najważniejsze funkcje i polecenia panelu sterowania klimatyzatora VIESA Kompressor III


Prezentowany produkt posiada mnóstwo przydatnych, zoptymalizowanych funkcji, spełniających oczekiwania kierowców i przewoźników, a najważniejsze z nich to:

·        uproszczona i intuicyjna nawigacja menu,

·        zwiększony o 200% wyświetlacz z regulowanym kontrastem i oświetleniem,

·        9 prędkości wentylatora,

·        programowalne włączanie i wyłączanie,

·        automatyczne sterowanie temperaturą,

·        włączanie i wyłączanie funkcji wentylacji,

·        wyłącznik dźwięków klawiszy,

·        autodiagnostyka,

·        całkowity czas pracy w godzinach,

·        wskazanie poziomu naładowania akumulatora.

Autoryzowanym dystrybutorem klimatyzatorów VIESA Kompressor III jest Inter Cars. W przypadku pytań związanych z produktem zachęcamy do kontaktu z działem sprzedaży w filiach ciężarowych Inter Cars.

Przeczytaj także:

Kryzys w transporcie: raczej zwolnienia, niż wzrost zatrudnienia…

Konfiskaty pojazdów za jazdę pod wpływem alkoholu. Co ze służbowymi ciężarówkami?

Najczęstsze niesprawności pojazdów ciężarowych? Zdziwienia nie ma…

Unijna agencja transportowa – nowy pomysł na organ kontrolny?

Dłuższe zestawy w Holandii od 21 roku życia…