Data publikacji: 2019-12-04

Dookoła Świata z Inter Cars, zawsze w dobrym kierunku

Inter Cars, jako firma mocno ugruntowana na rynku, dzięki własnym doświadczeniom przekonała się, że świadomy i zaplanowany kontakt z klientem oraz uhonorowanie obopólnej współpracy przekłada się nie tylko na same relacje, ale również na możliwość poznania klienta, a tym samym wychodzenia naprzeciw jego potrzebom.

photo-1536152470836-b943b246224c[1].jpg
photo-1570786697378-ab648e3e6d6c[2].jpg
photo-1496497243327-9dccd845c35f[1].jpg
photo-1537640685236-a9df2496e232[1].jpg
photo-1457556679927-67d0a762fe18[1].jpg
padang padang.jpg

Na przełomie ostatnich kilkunastu lat w Polsce, diametralnie zmienił się sposób postrzegania relacji firma - klient. Zmiana ta wpłynęła bardzo pozytywnie zarówno na przestrzeń funkcjonowania samych firm jak i kooperacji i odkrywania potrzeb klienta. Proces ten zachodzi zarówno na płaszczyźnie wewnętrznej, jak i zewnętrznej przedsiębiorstw i dotyczy takich praktyk jak: szkolenia, promocje z nagrodami, biznesowe spotkania czy wyjazdy. 

Inicjatywa Dookoła Świata jest więc czymś więcej niż tylko promocją czy konkursem. Jest to relacja, jaką firma chce tworzyć i wzmacniać ze swoimi klientami. Dzięki niej Inter Cars staje się swoistym pomostem pomiędzy potrzebami klientów i możliwościami dostawców.

Wspólne podróże to proces, podczas którego wszystkie strony mają możliwość lepszego poznania się, nawiązania współpracy, obdarzenia zaufaniem, docenienia swoich osiągnięć, a w konsekwencji wsparcia interesów wszystkich stron w dążeniu do doskonalenia rynku.

Z końcem grudnia 2019 r. zakończy się etap promocyjny, który został stworzony na potrzeby akcji. Wraz ze styczniem rozpoczniemy natomiast proces weryfikacji wyników i przygotowań do wyjazdów z najlepszymi klientami Inter Cars.

W tej edycji w ramach akcji Dookoła Świata firma przygotowała 4 ekscytujące podróże.

Klienci w grupie Standard w terminie 15-23 kwietnia będą mieli możliwość zwiedzenia Bali lub w terminach 5-11 oraz 6-12 maja 2020 r. Rio de Janeiro. Grupa Biznes od 25 lutego do 3 marca 2020 r. zakosztuje piękna wyspy Mauritius. Natomiast klienci grupy Premium od 19 do 28 marca 2020 r. przekonają się osobiście, czym różni się afrykańskie niebo nocą od tego, które co dzień widzą w Polsce.

Program wszystkich wyjazdów to paleta emocji, komfortu, piękna i ciekawostek. Przyroda, wulkany, gorące źródła, wycieczki w góry, piękne miasta, wspaniałe plaże i zwierzęta, które na co dzień można spotkać tylko w zoo oraz zapierające dech w piersiach krajobrazy.

Szczegółowe plany wyjazdu i wycieczek zwycięzcy otrzymają po zamknięciu list uczestników. Dziś jednak możemy zagwarantować, że uczestnictwo w tego typu biznesowym wyjeździe to możliwość kontaktu, współpracy i kooperacji, która otwiera niejedne drzwi, a znajomości zawarte podczas takiej podróży z pewnością okażą się wybawieniem w trudnej sytuacji biznesowej.

Spróbuj, a przekonasz się sam.