Data publikacji: 2010-10-25

Castrol szkoli

Castrol Professional rozszerza zakres szkoleń technicznych z zakresu środków smarnych i obsługi klienta dla swoich autoryzowanych dilerów.

Castrol szkoli
Program Red Carpet to elastyczny pakiet szkoleniowy, którego charakterystyczną cechą jest dostosowanie się do konkretnej grupy jego odbiorców. Nie ma dwóch takich samych szkoleń, za każdym razem ich realizacja jest oparta o indywidualne potrzeby uczestników. Szkolenia odbywają się na miejscu w stacji dilerskiej. Dwudniowe, składające się z sześciu 120-minutowych modułów szkolenie podzielone zostało na dwie części: budowanie relacji z klientem oraz profesjonalne doradztwo. Szkolenia przeznaczone są dla wszystkich pracowników stacji dilerskiej mających bezpośredni kontakt z klientami. Głównym celem szkolenia jest zwiększenie zysków stacji dilerskiej z zakresu sprzedaży części zamiennych i roboczogodzin oraz wzrostu satysfakcji klienta.