Data publikacji: 2024-05-29

Ford Trucks sfinalizował ekspansję w regionie Beneluksu

Ford Trucks, zgodnie z obraną strategią rozwoju, kontynuuje swoją globalną ekspansję, wkraczając do Holandii, jednego z kluczowych rynków w Europie. Producent pojazdów ciężarowych oficjalnie rozpoczął sprzedaż swojego flagowego ciągnika siodłowego F-MAX oraz najnowszej serii pojazdów budowlanych i drogowych serii F-LINE.

Ford Trucks rozpoczął współpracę z F-Trucks Nederland, firmą z ponad 65-letnim doświadczeniem na rynku. Jej owocem ma być rozpoczęcie działalności w co najmniej 10 strategicznych lokalizacjach w 2024 roku, następnie koncept rozszerzy swoją sieć autoryzowanych punktów dealerskich do ponad 15 lokalizacji do końca 2025 roku.

Ford Trucks, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, dostarczy wydajne oraz zaawansowane technologicznie rozwiązania dla rozległej bazy klientów F-Trucks Nederland, w szczególności flagowy ciągnik siodłowy F-MAX oraz nową serię F-LINE, która wyróżnia się zaawansowanymi funkcjami telematyki oraz bezpieczeństwa.

Współpraca z F-Trucks Nederland jest także kamieniem milowym Ford Trucks w projekcie zeroemisyjnego transportu. Holandia posiada duży potencjał rynku dla elektrycznych pojazdów użytkowych i została wybrana przez firmę na jeden z pierwszych krajów, w których zostanie wprowadzona pierwsza elektryczna ciężarówka zaprojektowana przez Ford Trucks. Do masowej produkcji pojazdy te mają być gotowe  do 2025 roku.

Emrah Duman, Lider Ford Trucks: - Naszym celem jest wspieranie działalności klientów poprzez efektywne i nowoczesne rozwiązania transportowe. Od ponad 60 lat kontynuujemy tradycję budowania od  podstaw, pisząc globalną historię sukcesu w sektorze ciężkich pojazdów użytkowych. Nieustannie realizujemy naszą wizję tworzenia wartości, dzięki najwydajniejszym rozwiązaniom transportowym. W ramach globalnej restrukturyzacji jesteśmy dumni z rozpoczęcia współpracy z F-Trucks Nederland, wiodącej i doświadczonej firmy w sektorze transportowym na rynku holenderskim. Położenie Holandii jest idealnym punktem przecięcia sektora logistycznego i centralną bramą do całego rynku na kontynencie. Holandia jest dla nas także istotnym krajem ze względu na swoje innowacyjne podejście do dekarbonizacji i zaawansowaną infrastrukturę wspierającą transformację elektryfikacyjną.

Bahadır Koç, Dyrektor Zarządzający Ford Trucks na Beneluks i kraje nordyckie, stwierdza: - Rozpoczęcie współpracy z Holandią jest kluczowym etapem w naszych planach rozwoju na rynku europejskim. Współpracując z F-Trucks Nederland będziemy dostarczać kreatywne i wydajne rozwiązania klientom w Holandii oraz w całym regionie Beneluksu. Współpraca wzmocni naszą filozofię działania opartą na zorientowaniu na klienta, a także skonsoliduje pozycję firmy w sektorze transportowym. Naszym celem jest stać się istotną marką ciągników siodłowych, podwozi budowlanych i drogowych w regionie.

Ford Trucks nie zamierza zwalniać tempa, kolejnym krajem, w którym klienci będą mogli zakupić pojazdy marki, będzie Szwajcaria.

Ford Trucks będąc pionierem w trendach transportowych przyszłości, rozwija innowacyjne i zrównoważone rozwiązania, dzięki wysoko wykwalifikowanym inżynierom oraz nowoczesnemu centrum badawczo-rozwojowemu. Firma zobowiązała się do osiągnięcia zeroemisyjności w produkcji ciężkich pojazdów użytkowych do 2040 roku, intensywnie pracuje nad rozwijaniem silników wodorowych oraz elektryfikacją pojazdów, a jej głównym celem jest skuteczne przeciwdziałanie zmianom klimatycznym.

Przeczytaj także:

Kryzys w transporcie: raczej zwolnienia, niż wzrost zatrudnienia...

Konfiskaty pojazdów za jazdę pod wpływem alkoholu. Co ze służbowymi ciężarówkami?

Najczęstsze niesprawności pojazdów ciężarowych? Zdziwienia nie ma...

Unijna agencja transportowa – nowy pomysł na organ kontrolny?

Dłuższe zestawy w Holandii od 21 roku życia...

Podobne artykuły

Graj w drużynie Inter Cars i zdobywaj z nami nowe umiejętności!

Graj w drużynie Inter Cars i zdobywaj z nami nowe umiejętności!

Jak działają filtry oleju w pojazdach ciężarowych? Co ile je wymieniać, jak są zbudowane?

Jak działają filtry oleju w pojazdach ciężarowych? Co ile je wymieniać, jak są zbudowane?

Inter Truck Lato 2024 – nowy numer już dostępny!

Inter Truck Lato 2024 – nowy numer już dostępny!

Wzrost kradzieży ciężarówek i naczep nawet o 44 %. Kradzieże ładunków w Europie…

Wzrost kradzieży ciężarówek i naczep nawet o 44 %. Kradzieże ładunków w Europie…