Data publikacji: 2020-04-27
, autor: Jacek Żytnicki 

Klimatyzator, który oszczędza pieniądze

Świeże i ciche środowisko do odpoczynku, niskie zużycie energii, zapewniające większy komfort podczas postoju pojazdu oraz ograniczona waga i zredukowane wibracje z doskonałym komfortem akustycznym. Wszystko to oferuje użytkownikom VIESA Kompressor III.

2ad1ae79-8611-4f02-8b07-c840bbf986b5-original.png
Viesa02.png
Viesa01.png
Modulo_H_IIIs_Folleto_2 copia.jpg
_ND32971.JPG
_ND32847.JPG
_ND32835.JPG

Wieloletnie doświadczenie konstruktorów i inżynierów sprawia, że VIESA Kompressor III zaprojektowany został tak, aby zapewnić najlepszy komfort klimatyczny podczas odpoczynku. Innowacyjne rozwiązania sprawiają, że urządzenie utrzymuje stałą temperaturę wewnątrz kabiny, co zapewnia wygodę i spokojny odpoczynek kierowcy podczas postojów. Cieszący się coraz większym uznaniem użytkowników klimatyzator w Polsce dostępny jest w ofercie Inter Cars, będącym autoryzowanym dystrybutorem marki VIESA.

Dlaczego użytkownicy wybierają VIESA Kompressor III?  Bo to klimatyzator, który odpowiednio regulując temperaturę, pozwala na wymierne oszczędności finansowe. Korzyści płynące z użytkowania urządzenia to m.in.

  • oszczędność paliwa – klimatyzacja działa podczas postoju, bez potrzeby uruchamiania silnika;
  • skrócony czas przestoju pojazdu dzięki szybkiemu i prostemu montażowi;
  • dłuższa żywotność baterii – obciążenie akumulatorów zostaje zmniejszone do niezbędnego minimum.

Innowacyjnym elementem klimatyzatora jest nowa obudowa stworzona poprzez formowanie ekspandowanego polipropylenu, bardzo lekkiego, ale odpornego na uderzenia materiału (używanego również do produkcji zderzaków samochodowych), a także izolacji dźwiękowej i doskonałego stopnia izolacji termicznej. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom masa klimatyzatora w porównaniu do poprzedniej wersji zmniejszona została o ponad 40% i nie przekracza 14 kg. To z kolei sprawiło, że poprawiona została aerodynamika, co bezpośrednio przełożyło się na zmniejszenie zużycia paliwa podczas jazdy. Poprawie uległa także akustyka: zmniejszony został poziom hałasu i wibracji w kabinie, co znacząco przekłada się na komfort odpoczynku w pojeździe. Innym atutem klimatyzatora jest to, że urządzenie nie ma żadnych wystających części wewnątrz przedziału pasażerskiego – osłona wewnętrzna jest zlicowana z dachem kabiny i doskonale dopasowana, co umożliwia komfortowe poruszanie się w kabinie.

Zabezpieczenia w VIESA Kompressor III:

  • przed odwróceniem polaryzacji;
  • zapobiegające rozładowaniu się akumulatorów;
  • przed zbyt niską ilością czynnika
  • zapobiegające zamarzaniu parownika;
  • zapobiegające skokom ciśnienia;


Dzięki rotacyjnej sprężarce i właściwej równowadze pomiędzy wydajnością a zużyciem VIESA Kompressor III gwarantuje idealny odpoczynek dla kierowcy, bez potrzeby utrzymywania silnika pojazdu w ruchu.



Funkcje i polecenia panelu sterowania:

  • nawigacja menu jest uproszczona i bardzo intuicyjna;
  • o 200% większy wyświetlacz z regulowanym kontrastem i oświetleniem;
  • 9 prędkości wentylatora;
  • programowalne włączanie i wyłączanie;
  • automatyczne sterowanie temperaturą;
  • włączanie i wyłączanie funkcji wentylacji;
  • wyłącznik dźwięków klawiszy;
  • autodiagnostyka;
  • całkowity czas pracy w godzinach;
  • wskazanie poziomu naładowania akumulatora.

W przypadku Viesa Kompressor  III istnieje możliwość polakierowania urządzenia w kolorze pojazdu, tak jak na poniższych fotografiach:





Tabela z zestawami montażowymi do konkretnych modeli pojazdów: 


W przypadku pytań związanych z produktem zachęcamy do kontaktu z działem sprzedaży w filiach ciężarowych Inter Cars.

Podobne artykuły

Wpływ nieprawidłowych dodatków na pracę sprężarki klimatyzacji

Wpływ nieprawidłowych dodatków na pracę sprężarki klimatyzacji

Cała prawda o home office

Cała prawda o home office

Bez smaru miedzianego w układzie hamulcowym pojazdów użytkowych

Bez smaru miedzianego w układzie hamulcowym pojazdów użytkowych

O czym należy pamiętać podczas montażu sprzęgła?

O czym należy pamiętać podczas montażu sprzęgła?