Data publikacji: 2017-07-05

Polska premiera nowego DAFa XF

Prawie 800 klientów i partnerów biznesowych DAF Trucks Polska wzięło udział w polskiej premierze nowego DAF-a XF. Samochody tej marki cieszą się u nas wyjątkowym powodzeniem, a każdy nowy model jest dokładnie analizowany przez potencjalnych klientów.

- Od ponad 10 lat możemy z dumą nosić tytuł lidera rynku samochodów ciężarowych w Polsce. Obecnie już co czwarty rejestrowany w naszym kraju pojazd ciężarowy jest marki DAF. Zaufanie to jednak także zobowiązanie. Mamy świadomość tego, że musimy wciąż zaspokajać oczekiwania rynku, które są proste: dostarczać samochody, które pozwalają zarabiać więcej - powiedział Maciej Taniewski, dyrektor zarządzający DAF Trucks Polska Zbigniew Kołodziejek, dyrektor marketingu DAF Trucks Polska, zwrócił uwagę , że w 2018 r. firma będzie obchodziła 90-lecie istnienia i przez ten czas wprowadzono wiele przełomowych rozwiązań. Dzięki nim pojazdy DAF wyróżniają się niezawodnością i trwałością. Co prawda każdy producent samochodów twierdzi dokładnie tak samo, ale według testu firmy Fahrenkoetter pojazdy marki DAF cechują się zaledwie 5,5 godziną nieplanowanych przestojów w ciągu 30 miesięcy.

Podczas prezentacji podkreślano także, że nowy XF zużywa o 7% mniej paliwa w stosunku do swojego poprzednika, co przekłada się na pieniądze. Niższe spalanie daje nawet 3000 euro oszczędności, a dodatkowa ładowność – 600 euro. Nowe interwały obsługowe to jakieś 250 euro rocznie ze względu na większą dostępność taboru. System telematyczny (DAF Connect) to większa możliwość porównania i kontroli efektywności – kolejne 1300 euro niższych kosztów rocznie.