Data publikacji: 2020-04-08
Zarządzanie warsztatem w czasach kryzysu cz.2 - Dobre Praktyki
Już w najbliższy czwartek 9 kwietnia Inter Cars organizuje kolejny webinar dla klientów chcących dowiedzieć się jak w czasach pandemii skutecznie prowadzić i zarządzać niezależnym serwisem. Wirtualne spotkanie będzie kontynuacją szkolenia, które odbyło się w ubiegłym tygodniu i które zgromadziło ponad 1000 osób zainteresowanych nowymi możliwościami rozwoju biznesu.
Zważywszy na fakt, że pierwsze szkolenie z cyklu #pomagamypomagać okazało się ogromnym sukcesem i cieszyło się uznaniem warsztatowców, postanowiliśmy spotkać się z klientami jeszcze raz i bardziej dogłębnie zanalizować problemy serwisów płynące z sytuacji związaną z koronawirusem. Duża część czwartkowego webinaru poświęcona będzie odpowiedziom na pytania, które zadawane były przez uczestników podczas pierwszego szkolenia.
Czwartkowy webinar rozpocznie się o godz. 17.00 i podobnie jak poprzedni poprowadzony zostanie przez Marka Firleja, Arkadiusza Dyla i Marcina Rendudę. Link do zapisów na szkolenie TUTAJ.
Podczas szkolenia poruszone zostaną następujące bloki tematyczne:
- Sprzedaż i obsługa klienta,
- Zarządzanie warsztatem,
- Marketing i promocja,
- Nowe usługi w warsztacie.