Data publikacji: 2019-05-21

Viesa Kompressor III – idealny klimatyzator postojowy

Viesa Kompressor III to wynik ponad trzech lat współpracy z wydziałem termodynamiki Uniwersytetu Florenckiego. Zaprojektowany, aby utrzymać stałą temperaturę wewnątrz kabiny, zapewniając komfortowy odpoczynek kierowcy podczas postojów...

Viesa_InterCars_01.jpg
Viesa_InterCars_05.jpg
Viesa_InterCars_02.jpg
Viesa_InterCars_06.jpg
Viesa_InterCars_03.jpg
Viesa_InterCars_04.jpg

Klimatyzator postojowy nowej generacji Viesa Kompressor III spełnia wymogi najbardziej wymagających klientów. Niezawodny agregat chłodniczy nowoczesna elektronika oraz bardzo lekka obudowa, plasuje go wśród najlepszych jakościowo produktów na rynku jako wyjątkowo niezawodny. Całkowicie nowa obudowa jest głównym elementem klimatyzatora. Wykonana została w procesie formowania ekspandowanego polipropylenu, materiału bardzo lekkiego, ale odpornego na uderzenia (używanego od lat do produkcji zderzaków samochodowych), a także izolacji dźwiękowej i doskonałego stopnia izolacji termicznej.

Dlaczego warto stosować klimatyzator postojowy i jakie są jego typy? Przeczytaj nasz poradnik...

Dzięki zastosowaniu nowej obudowy waga klimatyzatora nie przekracza 14 kg. Mniejszy ciężar oraz doskonała aerodynamika, oznaczają mniejsze zużycie paliwa w trakcie podróży. Dokładne badania wykazały również znaczne zmniejszenie hałasu, co sprawia, że komfort akustyczny jest jedną z największych zalet klimatyzatora VIESA. Obniżenie hałasu i wibracji udało się uzyskać dzięki zastosowaniu innowacyjnych materiałów. Inny atut urządzenia to m.in. brak wystających części wewnątrz przedziału pasażerskiego: otwory wentylacyjne są zlicowane z dachem kabiny.

Na etapie projektowania oceniono wszystkie zmienne kosztów, w tym koszty ukryte, które często są niedoceniane. Klimatyzacja postojowa VIESA Kompressor III zapewnia komfortowe warunki podczas postoju, dzięki osiągniętej równowadze między komfortem klimatycznym, a zużyciem energii. Zredukowane do minimum zużycie energii oznacza ograniczenie problemów związanych z eksploatacją akumulatorów. Dodatkowa osłona aerodynamiczna umożliwia polakierowanie w kolorze pojazdu.

Przykładowe indeksy w Katalogu Online:

6404.S0011-1 – Klimatyzator

I01.00430-0 – Zestaw montażowy Ford F-Max

I01.00777-2 – Osłona umożliwiająca polakierowanie w kolorze pojazdu

Specyfikacja techniczna:

Zużycie akumulatora 24V – 12.3 AH PRZY 30C

Zużycie akumulatora 24V (funkcja wentylacji) – od 0.9 do 2.3 AH

Wymiary:

Wysokość – 155 mm

Szerokość – 780 mm

Głębokość – 580 mm

Waga: 14 KG

Napięcie: 24V DC

Moc: 1100W

Wydajność: 500M3/H

Czynnik chłodzący – R 134A

Funkcje panelu sterowania:

- uproszczone i intuicyjne menu sterowania

- wyświetlacz z regulowanym kontrastem i oświetleniem

- 9 prędkości wentylatora

- programowanie i rejestracja czasu pracy klimatyzatora

- automatyczne sterowanie ustawioną temperaturą

- funkcja włączania wentylacji

- funkcja autodiagnostyki

- wskaźnik poziomu naładowania akumulatora.

Przeczytaj także:

CMR - międzynarodowy list przewozowy, konwencja, dane, kto wystawia?

Unia Europejska chce podnieść DMC na kategorię B do 4250 kg...

Jak i gdzie zmierzyć bieżnik opony, miernik głębokości, prawidłowe zużycie...

Kto odpowiada za przeładowany samochód ciężarowy, przewoźnik czy kierowca?

Ford Truck z rekordowymi wzrostami sprzedaży w 2022 roku!