Data publikacji: 2018-01-25

Uznanie w oczach klientów

Autopol Service powstał w 1993 roku. Od 24 lat firma wzmacnia swoją pozycję na rynku, mogąc się pochwalić gronem zadowolonych klientów. Mimo wyrobionej marki, warsztat nadal się rozwija, dbając także o rozwój pracowników.

Autopol Service Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1993 roku. Swoją działalność firma rozpoczęła we Wrocławiu, jednak po zamknięciu miasta dla pojazdów ciężarowych, w tym samym roku serwis przeniósł się do Ciechowa k. Środy Śląskiej. Pod tym adresem działa do dziś. Dysponuje halą i pomieszczeniami pomocniczymi o łącznej powierzchni 3000 m2. Posiada również 7 bram wjazdowych, 4 kanały naprawcze i 3 podnośniki. Łącznie serwis przygotowany jest do jednoczesnej realizacji usług naprawczych na 12 stanowiskach. Przedsiębiorstwo może pochwalić się licznymi autoryzacjami, certyfikatami i szkoleniami ukończonymi przez jego pracowników. Warsztat posiada m.in. autoryzacje Q-Service Truck, Sachs, Nissens, Valeo Expert, Texa, Bosch, Haldex, Wabco, Klimant, Shell I Cartec.

Serwis świadczy usługi z zakresu mechaniki pojazdowej samochodów ciężarowych i osobowych, elektromechaniki, układów ogrzewania i klimatyzacji, a także napraw naczep i przyczep. W 2006 roku Autopol Service rozwinął swoją działalność o okręgową stację kontroli pojazdów.

- Nasza 12-osobowa załoga świadczy usługi dla ponad 300 stałych klientów z Polski oraz kontrahentów z zagranicy. Rocznie wykonujemy ponad 3550 przeglądów technicznych i przeszło 20 000 napraw – powiedział Jan Brudło, właściciel Autopol Service.

Korzyści dla warsztatu

Od 2012 roku Autopol Service jest członkiem sieci serwisowej Q-Service Truck.

- Od kiedy współpracujemy z Inter Cars, nie mamy żadnych problemów z zakupem części zamiennych do wielu marek samochodów, autobusów, przyczep i naczep, które naprawiamy. Dostawa towaru odbywa się dwa razy dziennie, co pozwala nam zachować ciągłość i płynność pracy – mówi J. Brudło. – Równie ważna jest dla nas pomoc, którą otrzymujemy od Inter Cars, w zakresie zakupu nowego sprzętu, wyposażenia i narzędzi. Cenimy sobie też korzystanie z Katalogu Online, który jest dla nas głównym narzędziem do prawidłowego doboru części.

Właściciel serwisu zwraca uwagę również na inne korzyści, płynące ze współpracy  z Inter Cars. Wskazuje m.in. na tak istotne dla każdego przedsiębiorcy, chcącego rozwijać swój biznes, aspekty, jak możliwość nabycia kosztownego sprzętu warsztatowego na dogodne raty lub ze zniżką, wynikającą z liczby punktów uzbieranych jako wartość zakupionego towaru. Nie bez znaczenia jest również odroczony termin płatności czy uzyskana marża na zakup części.
Dla członka sieci Q-Service Truck ważna jest również oferta Inter Cars dotycząca szkoleń i programów rozwojowych dla mechaników.

- Nasi pracownicy co roku uczestniczą w szkoleniach, organizowanych przez Inter Cars. Dzięki temu podnoszą swoje kwalifikacje, a w efekcie prawidłowo przeprowadzają naprawy pojazdów – mówi Jan Brudło, podkreślając – Korzyści z tego płynące czerpie cały serwis, ponieważ wykwalifikowana kadra realizuje więcej napraw i odbywa się to szybciej. Oczywiście na pierwszym miejscu stawiamy jakość usług. Dzięki temu nasza codzienna działalność przynosi nie tylko korzyści biznesowe, ale przede wszystkim uznanie w oczach klientów. Ci chwalą sobie dalszą, bezawaryjną jazdę oraz brak reklamacji świadczonych przez nas usług.

Autopol Service
Średzka 30
55-300 Środa Śląska – Ciechów
tel. +48 71 317-57-00
e-mail: autopol@autopol.wroc.pl