Data publikacji: 2020-07-20
, autor: Jacek Żytnicki 

Szybszy kontakt poprzez Katalog Online

Inter Cars rozpoczął proces wdrażania w życie nowego narzędzia do komunikacji – czatu, który umożliwi szybszy i znacznie sprawniejszy kontakt pomiędzy klientem a pracownikiem dystrybutora.

Katalog Online_czat.jpg

Część z klientów korzystających z wersji Insider IC Katalog, otrzymała możliwość testowania nowej formy kontaktu z pracownikami Inter Cars za pośrednictwem czatu. Uruchomienie tej funkcjonalności jest odpowiedzią na zmieniającą się rzeczywistość i oczekiwania rynku. Dzięki niej klienci Spółki szybko uzyskają pomoc w rozwiązaniu swoich bieżących problemów związanych np. z: rozliczeniem, reklamacją czy dostawą.

Ankieta, która przeprowadzona została wśród sprzedawców, potwierdziła, że klienci oczekują informacji dotyczących nie tylko zamówień części, ale również:

  • dostawy – ok. 80% ankietowanych,
  • zwrotów – ok. 50% ankietowanych,
  • reklamacji – ok. 40% ankietowanych.

Wszystko to sprawiło, że postanowiono uruchomić czat, będący dla każdego klienta najszybszym i najlepszym sposobem na otrzymanie informacji zwrotnej w jak najkrótszym czasie. Inter Cars jako firma nieustannie poszukująca najlepszych rozwiązań dla swoich klientów, wprowadzając czat w Katalogu Online, znów stała się pionierem swojej branży. Będzie to bowiem pierwsze takie narzędzie w Polsce.

Dodatkowe funkcje

Poza czatem, klienci korzystający z tego narzędzia będą mogli również:

  • wziąć udział w spotkaniach online, czyli połączeniach internetowych przy użyciu narzędzi audio-video w swoim komputerze,
  • uczestniczyć w szkoleniu online organizowanym przez Inter Cars,
  • dwukierunkowo wymieniać się ze swoim przedstawicielem handlowym załącznikami, np. dotyczącymi reklamacji, promocji czy dokumentów finansowych,
  • otrzymywać „na żywo” instrukcję obsługi określonej funkcji Katalogu Online.

Zrobiliśmy wszystko, aby klienci otrzymali najlepsze narzędzie na rynku. Mamy nadzieję, że będzie ono doskonałą formą przyspieszenia i polepszenia kontaktów Spółki Inter Cars i jej klientów. Zachęcamy do wypróbowania jego funkcji! – mówi Rafał Polewski, Menager Regionalny.

Czat zbudowany został w oparciu o jeden z najpopularniejszych komunikatorów na świecie Microsoft Teams, z którego dziennie korzysta ponad 75 mln osób.

Jak skontaktować się z odpowiednią osoba przez Czat?

W kafelku „Kontakty” przy każdej osobie poza numerem telefonu i adresem e-mail, klienci znajdą obecnie dymek czatu, który pozwoli skontaktować się z osobą odpowiedzialną za określone obszary (dostawę, finanse, reklamację, zwrot itp.) W ten sposób zostanie skrócony do maksimum czas odpowiedzi na pytania klientów.