Data publikacji: 2018-09-04

Q-Service, Q-Service Truck oraz Perfect Service partnerami akcji Odblaskowi.pl

Wraz z początkiem września po raz kolejny wystartowała kampania Odblaskowi.pl. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na kwestie bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów. Parterami tej inicjatywy zostały sieci Q-Service, Q-Service Truck oraz Perfect Service.

odblaskowi.jpg
Kampania Odblaskowi.pl to ogólnopolska kampania społeczna. Organizatorzy poprzez rozmaitego celu propagowanie noszenia elementów odblaskowych, które poprawiają widoczność pieszego i rowerzysty, a tym samym znacząco wpływają na ich bezpieczeństwo.

Według raportu Komendy Głównej Policji z 2016 roku, aż 40% ofiar wypadków drogowych to „niechronieni” uczestnicy ruchu drogowego. W ubiegłym roku odnotowano 8 461 wypadków z udziałem osób pieszych (25,1% ogółu), w których zginęło 868 pieszych (38,7% ogółu), a 7 974 pieszych odniosło obrażenia ciała (19,6% ogółu). Celem kampanii jest dbanie o bezpieczeństwo zarówno pieszych jak i rowerzystów. Organizatorzy akcji starają się przede wszystkim zapobiegać wypadkom drogowym, zwracając szczególną uwagę na widoczność niechronionych uczestników ruchu drogowego.

Do kampanii Odblaskowi.pl w tamtym roku dołączyły znane i lubiane osoby ze świata sportu, sceny czy biznesu. Ambasadorami Odblaskowych zostali już m.in.: Grzegorz Krychowiak, Krzysztof Ignaczak, Kamil Stoch, Adam Kornacki, Mateusz Grzesiak, Marcin Daniec, Grzegorz Kosok, Filip Bobek, Anna Dydzik, Krzysztof Ziemiec, Jakub Bączek, Dawid Wolny, Robert Heisig, Grzegorz Hyży czy Kajetan Kajetanowicz.

Zaangażowanie w ten projekt sieci serwisowych Inter Cars - Q-Service, Q-Service Truck oraz Perfect Service, jest potwierdzeniem troski organizacji o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Szczegółowy harmonogram akcji oraz wszystkie dostępne informacje znaleźć można na stronie http://www.odblaskowi.pl