Data publikacji: 2018-12-06

Inter Cars Snow & Music Days 2018

Wraz z końcem listopada najważniejsza akcja promocyjna Inter Cars w 2018 roku dobiegła końca. Wszyscy szczęśliwcy, którzy zrealizowali postawione przed nimi cele, będą mogli spędzić 7 dni w magicznym Bormio i cieszyć się z wiedzy, pozyskanej w ramach Międzynarodowej Konferencji.

wyniki_slider_ver3.jpg
Pięć dni inspirujących spotkań z dostawcami, a podczas nich szkolenia, konsultacje oraz jedna prezentacja produktowa, kierowana głównie do klientów segmentu Koło. W sumie uczestnicy Międzynarodowej Konferencji Snow & Music Days 2018 mieli szansę wziąć udział w piętnastu godzinach wspólnych spotkań, przeznaczonych na biznesowe rozmowy, wymianę doświadczeń oraz nawiązanie nowych relacji.


O Promocji

Akcja rozpoczęła się 2 lipca i trwała aż do 18 listopada 2018. Finałem całego przedsięwzięcia był wyjazd blisko 1200 klientów Inter Cars, którzy w zamian za wypełnienie stawianych przed nimi progów zakupowych, otrzymali rabat, umożliwiający udział w wyjeździe.

Należy podkreślić, że nadrzędnym celem akcji było umożliwienie klientom Inter Cars uczestnictwa w Międzynarodowej Konferencji, fachowe i umiejętne przekazanie wiedzy o produktach światowej klasy producentów, a także wymiana doświadczeń między uczestnikami, którzy reprezentowali różne części Europy.

Partnerami wydarzenia były takie marki jak Bosch, Castrol, Ruville, ZF, Sachs, TRW, Lemförder, Ferodo, Moog, LUK, INA, FAG, Delphi, Meyle, Febi. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Dębica, Kelly oraz Bridgestone, Firestone i Dayton.

Silne zaangażowanie tak licznych i rozpoznawalnych firm zwiastowało, że to przedsięwzięcie było jednym z najważniejszych wydarzeń w branży motoryzacyjnej.

Jako bazę tego wydarzenia wybrano miejscowość Bormio. Znajduje się ona na wysokości 1225 m n.p.m., w sercu włoskich Alp, u podnóża góry Valecetta (3148 m n.p.m.). To właśnie tam w dniach 9- 16 grudnia 2018 roku zjechali się przedstawiciele wszystkich rynków, na których Inter Cars prowadzi swoją działalność.