Data publikacji: 2018-03-08

Inter Cars dla kobiet na Dzień Kobiet

Z okazji Dnia Kobiet Grupa Inter Cars zaprasza wszystkie Panie na specjalnie dedykowane im szkolenie „Kobieta w Zarządzie firmy”, które odbędzie się 10 kwietnia w Centrum Szkoleniowym Inter Cars w Cząstkowie Polskim.

Szkolenie będzie się składało z dwóch głównych bloków tematycznych: obsługi klienta w serwisie samochodowym oraz organizacji serwisu samochodowego. W ramach pierwszego z nich uczestniczki poznają m.in. zasady obsługi klienta serwisu samochodowego oraz dowiedzą się jakie są najczęstsze przyczyny odejścia klientów. W drugiej części szkolenia poznają strategię rozwoju serwisu oraz zasady budowania odpowiedniego wizerunku swojej marki.

Prowadzone przed Sławomira Olszowskiego z firmy BETiS szkolenie odbędzie się 10 kwietnia w godzinach 9.00 – 17.00. Wszystkie panie zainteresowane udziałem w wydarzeniu mogą zarejestrować się na nie w promocyjnej cenie – 300 zł netto. Zapisy pod adresem mailowym apaczyns@intercars.eu lub telefonicznie pod numerem 665 391 164.

Szczegółowa agenda szkolenia:

Obsługa Klienta w serwisie samochodowym:

  1. Jakość obsługi klienta serwisu samochodowego:
  • analiza aspektów jakości pracy serwisu poprzez pryzmat postrzegania wizyty przez niezależnych klientów;
  • aspekt funkcjonalny i techniczny obsługi w budowaniu zaufania i długofalowych relacji przez personel biura obsługi klienta;
  • naprawa postrzegana przez klienta i forma przedstawienia jej zakresu przez pracownika biura obsługi.
  1. Jakość postrzegana a jakość oferowana.
  2. Komunikacja wpływu, wywieranie nacisku na decyzje klienta poprzez odpowiednią reakcję na jego obiekcje.
  3. Znaczenie reklamacji w biurze obsługi klienta:
  • odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji;
  • reklamacje – analiza i rozpatrywanie.
  1. Usługa serwisowa oraz różne sposoby jej wykonywania:
  • najczęstsze przyczyny odejścia klientów;
  • utrzymanie klienta;

Organizacja serwisu samochodowego:

  1. Strategia rozwoju serwisu.
  2. Wizerunek serwisu samochodowego:
  • standardy dotyczące rozmowy z klientem;
  • przebieg naprawy pojazdu w serwisie samochodowym;
  • wydanie samochodu po naprawie;
  • kontakt z klientem po naprawie.
  1. Kontrola jakości wykonywanych usług w serwisie samochodowym:
  • standardy wykonania usług w serwisie samochodowym.
  1. Pozycjonowanie serwisu samochodowego.
  2. Sprzedaż usług serwisowych.